Tror ni på livslång kärlek?

2012-03-13 / 10:52:45
Det gör jag. Livslång kärlek tycker jag är det finaste som finns. Ha just sin kärlek hela livet, någon som känner en bättre än någon annan, som alltid har varit med och som man har alla sina minnen med. Den som alltid funnits och finns där, genom allt.

Sen den nittonde juni tvåtusenåtta har jag trott på livslång kärlek och vetat precis vem jag vill dela mitt liv med. Även fast det inte är som jag tänkt mig för tillfället och det är en tung period just nu, så tror jag ändå. Min andra halva. Jag vet precis vem jag vill fortsätta "växa upp" och bli gammal med, ta nya steg i livet och flytta hemifrån med, vem jag vill bilda familj och gifta mig med. Vem jag alltid vill ha vid min sida när jag vaknar och somnar, vem jag vill komma hem till på kvällen och äta mysig kvällsmat med, vem jag vill överaska med gulliga goda frukostar en lördagmorgon, vem jag vill hitta på saker med. Vem jag vill som saknar mig och längtar efter mig så fort jag är hemifrån. Vem jag vill ska hålla mig hårt, pussa på mig och ge mig kärlek. Vem jag vill ge all min kärlek. Ha mysiga kvällar under en filt i soffan eller täcket i sängen. Vem jag vill dela min glädje med, precis han jag vill göra allt med har jag hittat för flera år sedan. Och jag känner fortfarande att det är just honom, bara honom. Känslan är obeskrivlig och jag vill bara fortsätta att börja leva igen, ta steg ut i livet med bara honom.För jag tror på oss.




Har ni eran självfrände, berätta gärna?
/emiliee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!