9 April, tankar.

2012-04-09 / 21:47:57
Idag har varit en av mina (deppdagar), har inte mått alls bra idag. Allt känns bara hundra gånger jobbigare än vanligt. Ville bara ligga kvar i sängen med täcket över huvudet och min musik hela dagen. Men tog tag i kragen och gick ut och gick min runda igen, med pappsen min.

Senare på kvällen så åkte vi och hälsade på saknade Carisma, & tittade på när hon tränade. Hon har det jätte bra, men gud vad jag saknar henne. Hon betyder mycket för mig!

Sen tänker jag så mycket, önskar jag var en som inte tänkte alls. Idag har många tankar gått till just detta.

"when life gives you a hundred reason to cry, show life that you have thousand reason to smile"
min familj är allt <3 Ska vara glad för det jag har!

Ska inte skriva mer nu, får skriva när jag är på bättre humör. Nu ska ja krypa ner i sängen med b.l.a denna i öronen.

Saknaden är den värsta känslan.


/emiliee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!