can't do it all alone

2012-03-27 / 17:40:56
Idag är en riktigt skit dag, känner mig jätte deppig vilket resulterade till något som jag fick världens ångest över. Så då blev allt bara värre, orkar verkligen inte. Ska ta ut allt genom att gå i spåret ikväll, tycker om att gå för då kan man rensa tankarna och bara lyssna på musik.

Ska åka ut till min älskade sina, vet inte vad jag skulle göra utan henne. Och min bebis Ella, otroligt hur mycket man kan känna för en häst. mina underbara. Sen blir det att handla lite nyttigheter, som frukt och smoothie grejer.

Hoppas allt vänder snart. Lägger in en låt som avslut, som har spelats i mina hörlurar hela dagen. En låt som ger en underbar men ändå jobbig känsla, låt den tala för sig själv..


/emiliee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!