19 Mars

2012-03-19 / 09:09:21

Räkmackorna på Ikea är ju så goda! Var där och åt en sån igår med mormor och mamma, för jag var så nervös för mötet med mon chef jag hade vid åtta, men det gick ju bra!

Herregud idag blir det livat så hovis kommer och ska fixa Ellas hovar, då är hon lite överallt och ingenstans! Sen hoppas jag på att vi kan flytt över Sina till nya stallet och köra över Ella till betet. Blir bra!

Nu ska jag upp och göra god frukost! Får njuta av mina sovmornar nu bara imorgon med innan helgen då för på onsdag börjar jag jobba kl 8.00! Kommer nog uppskatta mer när det är helg då med!

/emiliee
Kommentarer!
william säger:

söt bild:D



Och brukar du ta promenader på kvällen, då det är mörkt uter:)???

Kommenterat - 2012-03-19 / 09:30:54
URL - http://funnyones.blogg.se/
LILLA ELIN [DRÖMMEN OM ETT BARN] säger:

Vilken trevlig blogg man trilla in i :) Här får man kika in lite oftare :) kram på dig

Kommenterat - 2012-03-19 / 11:30:42
URL - http://lillaelins.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!