23/2 Torsdag

2012-02-23 / 22:42:54
Idag har jag varit igång sen kl halv tolv, då stog det frisören på schemat så åkte dit och fixade. Sedan hämtade syster mig så åkte vi till stallet och fixade lite, packade ner Amandas saker i Ikeapåsar. Sedan åkte vi och hämtade transporten och stannade till hemma och åt kött potatis och sås som mormor hade gjort, jätte gott!

Sedan bar det av igen och vi åkte och hämtade Jalle i stallet och körde honom till nya stallet, ( Amanda ska flytta stall med Jalle så de får bättre träningsmöjligheter) så småningom flyttar Sina och Ella dit också, men först måste Carisma bli såld. Men iallafall det gick jätte bra, han trivdes direkt i nya stallet.
 Sedan ett antal timmar senare blev vi hungriga igen så åkte hem och bytte om och åkte vidare till Ikea för att äta kötbullar, potatis och sås med dricka för 17 kr! Det är rätt smidigt, går fort och är billigt och man blir mätt.

Sedan gick vi på Ikano en sväng och jag handlade lite nödvändigheter till Egypten som vi åker till på onsdag natt, läängtar. Köpte solskyddfaktor + solskyddsfaktor med morot i så man blir brunare, och ett par svarta tygskor och ett par bikini trosor.

Nu sitter jag här och svarar på massor mail jag får in från Carismas annons, helt slut i fingrarna för jag svarat så långa mail tillbaka. Men det blir nog bra, och hoppas hon får ett nytt bra hem snart. Även fast det är sorgligt att hon måste säljas, men det blir bäst så. Kommer dock sakna henne massor, så gärna att hon hamnar nära så att jag kan hälsa på henne!

Herregud vad jag skriver, kanske detta med blogg var något för mig så jag får skriva av mig lite. Iallafall ettag.

/emiliee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!