Påskafton 7 April

2012-04-07 / 13:43:48

Började morgonen med en promenad längs stångån på 4,5 km, jätte skönt att börja dagen med att gå. Man kommer igång, och slippa sova bort halva dagen. Var så fint med snön på ån så tog ett fint kort som jag kan avsluta detta inlägg med.

Var ute på stan lite med pappa och Peter nyss med och kom fram till att vi ska kolla lite lägenheter till mig, ska börja spara nu med så jag kan köpa det jag vill ha.

Nu ska jag äta och sedan till stallet, ska bli kul med hoppningen idag. Ikväll kanske jag och syster hittar på något. Trött på att deppa.

Försöker få in detta i mitt huvud:
" Don't worry about things, that doesn't worry about you"

Fint vid ån idag!

/emiliee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!