onsdag 4 April

2012-04-04 / 15:44:17

Sitter på jobbet den här sista döda timmen, så väntar på att få sluta. När jag slutat ska jag förbi hööks fort och köpa ridvantar, mina har kommit bort och kan inte rida utan! Sen blir det stallet och ska köpa jordgubbar, läskats hela dagen.

På fredag byter jag gym, från friskis till world class.. vill komma igång och verkligen träna igen, när jag tränade mycket där ettag mådde jag bättre och man såg resultat, så ska börja träna så mycket det går nu även fast jag är ute och går ska jag träna på gymmet. Största anledningen till att jag vill må bättre..

Saknar min hårfärg, trivs verkligen inte i det här mörka jag har nu.. Såhär ska det va..

/emiliee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!