Långfredagen

2012-04-06 / 20:18:58

Började med stallet där jag red Fridas häst Allice, red henne igår med och hon var underbar. Precis sån häst jag gillar, bra temperament, nett och bra storlek. sina fick vila för imorgon blir det hoppning.

Nu är jag hos pappsen min <3
Vi har ätit tre rätters och hela familjen är här. Kul när alla är samlade tycker jag. Gav pappa och helena ett stoort påskägg som jag gömde så de fick leta lite, vilket de tyckte var kul! vi körde även "påsk paketrejs" med 22 st lotter. Dock var det inte mer än 10 kri vinst, där ser man hur liten chansen är att vinna..

Imorgon blir det hoppning sen resten av dagen får jag se vad som görs.
Nu blir det film, nya mission impossible.

/emiliee
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!